baner

Dieta dla mam

Dieta dla mam

Okres wczesnego macierzyństwa jest najpiękniejszym czasem w życiu każdej kobiety. Dotyk maleńkiej, bezbronnej istotki, pielęgnacja i karmienie jej zajmuje nas w 100 %.  Na ogół około 3 miesiąca po porodzie kobieta zaczyna myśleć o sobie. Często się załamuje widząc zmienione ciało, które po ciąży nie wróciło do formy z przed. Mimo, że celebrytki pokazują się półnagie zaraz po porodzie nie oznacza to, że każdej kobiecie się uda taka sztuka. No chyba że przy użyciu Photoshop’a.

Sama jestem mamą trójki dzieci i wiem jak każdego dnia trzeba dbać nie tylko o swoje ciało jako coś do pokazania, ale jako narzędzie do działania, aby było zawsze sprawne i zdrowe.

Zapraszam na konsultacje żywieniowe mamy, nie tylko świeżo po porodzie, aby pokazać jak za pomocą diety usprawnić swoje ciało i powrócić do sylwetki sprzed ciąży nie koniecznie w trzy tygodnie ale w czasie zależnym od indywidualnych potrzeb kobiety.

Jadłospisy zawierają proste przepisy, abyś zajęta pielęgnacją dziecka mogła regularnie spożywać pełnowartościowe posiłki.

Rozpisuję również jadłospisy dla dzieci w okresie rozszerzania diety, także metodą BLW. Takie menu zawiera dania dla dziecka jak również dla mamy.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.