baner

Dietetyk w podróży

Witajcie kochani,

wreszcie mogę ruszyć z moim BLOGIEM!!! Jestem z tego bardzo dumna. Zaczynam od opisu mojej podróży do Hiszpanii i Portugalii. Celem moich wpisów nie jest chwalenie się odwiedzanymi hotelami czy restauracjami. Przede wszystkim pragnę pokazać wam w łatwy sposób można zdrowo się odżywiać w każdej podróży. Jeszcze pragnę zaznaczyć, że na naszą przygodę zabrałam troje dzieci i męża, których muszę wykarmić i nie zbankrutować :)

Pomysł wyjazdu dookoła półwyspu Iberyjskiego padł rok temu podczas powrotu z Grecji, gdzie byliśmy dwa tygodnie i tydzień w Macedonii. Stwierdziliśmy, że dzieci są na tyle duże że będzie można ich zabrać na miesiąc i wszyscy będą szczęśliwi. Nasze wyjazdy nie są oczywiście takie proste ani idealne dla dorosłych wytrawnych turystów. Musimy brać pod uwagę możliwości naszych pociech (są coraz większe) oraz zapewnić im rozrywkę i przyjemności. Szukamy średnio trudnych szlaków, aqua parków ze zjeżdżalniami i tego typu miejsca, a resztę czasu spędzamy w kościołach i muzeach, czyli dwa dni na cały urlop poświęcamy na zwiedzanie zabytków. Dzieci uwielbiają chodzić więc gdzie się da to wchodzimy. Natomiast zawsze podróżujemy samochodem co daje nam możliwość podjechania praktycznie wszędzie.

Blog Dietetyk w podróży będzie opisywał zmagania się mamy dietetyczki z pokusami szybkich posiłków, lodów na każdym kroku i kolorowych, słodkich napojów z długą rurką. Ale.. nie jestem fanatyczką. Moje dzieci jedzą słodycze, dobre słodycze i lody też. Chcę wam pokazać jak komponować posiłki aby wakacje były wakacjami a zdrowie na tym zyskało. Liczę na ogromną ilość owoców, warzyw i owoców morza.

Już teraz piszę do was z Andory. Małego państwa na granicy Francusko- Hiszpańskiej. Na kolację jedliśmy kalmary z serowym makaronem, nie znałam tego połączenia wcześniej, ale zapomniałam zrobić zdjęcia. Obiecuję, że zrobię przy nadarzającej się okazji, bo będę tego trochę jadła.

W kolejnym wpisie opiszę wam naszą drogę co robiliśmy, jak jechaliśmy i co jedliśmy. Więcej zdjęć na Instagramie.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.